Podjetje iTrade Online d.o.o. prodaja nove izdelke, za katere velja Zakon o varstvu potrošnikov.
Rok oglaševanja za vse izdelke je 24 mesecev, razen če je v opisu izdelka navedeno drugače.
Na podlagi 14. člena Uredbe (EU) št. 524/2013 z dne 21. 5. 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov, Evropska komisija omogoča spletno reševanje potrošniških sporov na platformi, do katere lahko dostopate na naslednji povezavi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Potrošnik ima pravico do nakupa izdelka, oddaje spletne reklamacije v 24 mesecih od nakupa izdelka. Za vložitev reklamacije uporabite naslednjo povezavo: SPLETNO VPRAŠANJE. Potrošnik je dolžan ob reklamaciji posredovati številko naročila in opis napake.
Po ugotovljeni reklamaciji ima potrošnik pravico do:
Povratni naslov:
Podjetje Kelmar d.o.o.Kupljene izdelke lahko vrnete v 15 dneh. Izdelek, ki ga vračate, mora biti zapakiran v originalni embalaži in brez znakov uporabe ali poškodb.
Pridržujemo si pravico do zavrnitve vračila ali zmanjšanja vrnjenega zneska, če:
Stroške vračila izdelkov brez napak nosi kupec. SPLETNO VPRAŠANJE
Trudimo se, da pošiljke dostavimo natančno in v najkrajšem možnem času. Možne so napake – opravičujemo se, če ste od nas prejeli napačen izdelek ali nepopolno pošiljko. Pošljite pritožbo in nam priložite:
Če se pri naročilu zmotite, lahko izdelek zamenjate v 15 dneh od datuma naročila. Izdelek, ki ga vračate, mora biti zapakiran v originalni embalaži in brez znakov uporabe ali poškodb.
Po preverjanju izdelkov, ki smo jih prejeli od vas, boste od nas prejeli dobropis. Nato morate ustvariti novo naročilo in vnesti številko kredita, zmanjšali bomo znesek naročila. Če je znesek novega naročila manjši - za razliko izdamo vrednostni bon.
Stroške vračila izdelkov z napako krije kupec. SPLETNO VPRAŠANJE
Če ste prejeli napačen izdelek - navedite naslednje podatke:
Odvisno od vrste izdelka lahko zahtevamo dodatne informacije ali pošljemo dodatna navodila za preverjanje, aktivacijo itd. Izdelka ne pošiljajte, dokler ne pridobite naše odobritve. SPLETNO VPRAŠANJE
Če imate reklamacijo glede pravilnosti izdelka, nam posredujte naslednje podatke:
Odvisno od vrste izdelka lahko zahtevamo dodatne informacije ali pošljemo dodatna navodila za preverjanje, aktivacijo itd. Izdelka ne pošiljajte, dokler ne pridobite naše odobritve. SPLETNO VPRAŠANJE
Po odposlani pošiljki prejmete dobavnico z oznako kurirske službe in številko pošiljke. Kurirske službe delujejo po svojem urniku in na hitrost dostave po prejemu pošiljke ne moremo vplivati. Glede dostave paketov se najprej obrnite na kurirsko službo. Če ne morete dobiti informacij od kurirske službe, oddajte zahtevo s potrebnimi podatki:
Podatke bomo preverili in vas obvestili. Če se pošiljka izgubi, vam bomo v najkrajšem možnem času poslali novo. SPLETNO VPRAŠANJE
* V primeru vračila blaga in vračila denarja kupcu, ki je predhodno plačal z eno od plačilnih kartic, delno ali v celoti, ne glede na razlog vračila, je iTrade Online d.o.o. dolžan vrniti kupljeno blago. Cena je izključno preko plačilnih sredstev VISA, EC/MC in Maestro, kar pomeni, da banka na zahtevo prodajalca vrne denar na račun imetnika kartice.
Hvala za naročanje!
Ta e-pošta je bila registrirana!
Izdelek | SKU | Opis | Zbirka | Razpoložljivost | tip izdelka | Druge podrobnosti |
---|