Pritožbe

Pritožbe

PRITOŽBE

Podjetje iTrade Online d.o.o. prodaja nove izdelke, za katere velja Zakon o varstvu potrošnikov.

Rok oglaševanja za vse izdelke je 24 mesecev, razen če je v opisu izdelka navedeno drugače.

Na podlagi 14. člena Uredbe (EU) št. 524/2013 z dne 21. 5. 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov, Evropska komisija omogoča spletno reševanje potrošniških sporov na platformi, do katere lahko dostopate na naslednji povezavi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Pravice potrošnikov

Potrošnik ima pravico do nakupa izdelka, oddaje spletne reklamacije v 24 mesecih od nakupa izdelka. Za vložitev reklamacije uporabite naslednjo povezavo: SPLETNO VPRAŠANJE. Potrošnik je dolžan ob reklamaciji posredovati številko naročila in opis napake.

Po ugotovljeni reklamaciji ima potrošnik pravico do:

  • Zamenjave kupljenega izdelka za nov izdelek enake znamke (model, tip)
  • Popravila izdelka na stroške prodajalca
  • Vračila zneska, plačanega za ta izdelek, ki je enak maloprodajni ceni tega izdelka na dan vračila, v roku 6 mesecev od nakupa

Povratni naslov:

Podjetje Kelmar d.o.o.
Gregorčičeva ulica 26
5270 Ajdovščina
Telefon: 018282799

Kupljeni izdelek ne izpolnjuje vaših pričakovanj

Kupljene izdelke lahko vrnete v 15 dneh. Izdelek, ki ga vračate, mora biti zapakiran v originalni embalaži in brez znakov uporabe ali poškodb.

Pridržujemo si pravico do zavrnitve vračila ali zmanjšanja vrnjenega zneska, če:

  • izdelek je rabljen in ga ni mogoče prodati kot novega,
  • originalna embalaža manjka ali je poškodovana
  • podporni deli manjkajo.

Stroške vračila izdelkov brez napak nosi kupec. SPLETNO VPRAŠANJE

Obrazec za odstop od pogodbe - Prejeli ste napačen ali nepopoln izdelek

Trudimo se, da pošiljke dostavimo natančno in v najkrajšem možnem času. Možne so napake – opravičujemo se, če ste od nas prejeli napačen izdelek ali nepopolno pošiljko. Pošljite pritožbo in nam priložite:

  • številko naročila ali dobavnice, ki ste jo prejeli po elektronski pošti, je navedena tudi na nalepki na paketu
  • fotografije iz prejete pošiljke - izdelkov, embalaže in etiket

SPLETNO VPRAŠANJE

Naročili ste napačen izdelek – želite ga zamenjati

Če se pri naročilu zmotite, lahko izdelek zamenjate v 15 dneh od datuma naročila. Izdelek, ki ga vračate, mora biti zapakiran v originalni embalaži in brez znakov uporabe ali poškodb.

Po preverjanju izdelkov, ki smo jih prejeli od vas, boste od nas prejeli dobropis. Nato morate ustvariti novo naročilo in vnesti številko kredita, zmanjšali bomo znesek naročila. Če je znesek novega naročila manjši - za razliko izdamo vrednostni bon.

Stroške vračila izdelkov z napako krije kupec. SPLETNO VPRAŠANJE

Izdelek je napačen

Če ste prejeli napačen izdelek - navedite naslednje podatke:

  • številko naročila ali dobavnico
  • kratek opis problema

Odvisno od vrste izdelka lahko zahtevamo dodatne informacije ali pošljemo dodatna navodila za preverjanje, aktivacijo itd. Izdelka ne pošiljajte, dokler ne pridobite naše odobritve. SPLETNO VPRAŠANJE

Reklamacija izdelka v reklamacijskem roku

Če imate reklamacijo glede pravilnosti izdelka, nam posredujte naslednje podatke:

  • številko naročila ali računa
  • kratek opis problema

Odvisno od vrste izdelka lahko zahtevamo dodatne informacije ali pošljemo dodatna navodila za preverjanje, aktivacijo itd. Izdelka ne pošiljajte, dokler ne pridobite naše odobritve. SPLETNO VPRAŠANJE

Zamuda pri dostavi

Po odposlani pošiljki prejmete dobavnico z oznako kurirske službe in številko pošiljke. Kurirske službe delujejo po svojem urniku in na hitrost dostave po prejemu pošiljke ne moremo vplivati. Glede dostave paketov se najprej obrnite na kurirsko službo. Če ne morete dobiti informacij od kurirske službe, oddajte zahtevo s potrebnimi podatki:

  • št. dobavnice
  • informacije, ki ste jih prejeli od kurirske službe (izgubljena ali neznana pošiljka ipd.)

Podatke bomo preverili in vas obvestili. Če se pošiljka izgubi, vam bomo v najkrajšem možnem času poslali novo. SPLETNO VPRAŠANJE

* V primeru vračila blaga in vračila denarja kupcu, ki je predhodno plačal z eno od plačilnih kartic, delno ali v celoti, ne glede na razlog vračila, je iTrade Online d.o.o. dolžan vrniti kupljeno blago. Cena je izključno preko plačilnih sredstev VISA, EC/MC in Maestro, kar pomeni, da banka na zahtevo prodajalca vrne denar na račun imetnika kartice.