Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Članu iTrade.si so na spletni strani iTrade.si vedno dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. iTrade.si pregleda naročilo, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali za zagotovitev točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Pri dobavi artiklov, ki jih iTrade.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dostavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj artikel dostavi iTrade.si. Preko elektronske pošte prodajalec kupca obvešča o ažurnih podatkih glede dostave artiklov. Če je dobavni rok zelo dolg in kupec ne želi čakati, lahko kupec sporoči iTrade.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in kupcu vrnil morebitna že vplačana sredstva ter dostavil ostale artikle iz naročila ali prekliče celotno naročilo.
Če dobavitelj najkasneje v dveh tednih od dneva oddaje naročila prodajalcu ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov, lahko iTrade.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na zalogi. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.
iTrade.si artikel v dogovorjenem roku pripravi, odpošlje in o tem obvesti kupca po elektronski pošti in SMS sporočilu. V elektronskem sporočilu iTrade.si kupca seznani tudi s politiko odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se obrne v primeru reklamacije.
SMS sporočil, ki so odgovor na iTrade.si SMS sporočilo, ne bomo prejeli, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, temveč nas kontaktirajo preko navedenih kontaktov (e-mail in telefon). V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora o tem nemudoma obvestiti prodajalca na telefonsko številko splošne pomoči ___________ ali po elektronski pošti na naslov info@itrade.si. Če je naročilo že odpremljeno, kupec pošiljko zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen za prevzem), kupec svojo željo po preklicu naročila sporoči na zgornjo telefonsko številko ali preko zgornje elektronske pošte.
Vse cene vključujejo DDV. Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene ob oddaji naročila, razen v primeru napake v ceni. Kljub nenehnemu preverjanju pravilnosti objavljenih podatkov se lahko zgodi, da je objavljena cena ali zaloga napačna. O morebitni napaki bomo kupca nemudoma obvestili (po elektronski pošti ali telefonu) in poskušali najti rešitev v zadovoljstvo obeh strani.
Kupoprodajna pogodba med iTrade.si in kupcem je v spletni trgovini iTrade.si sklenjena v trenutku, ko iTrade.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrdilo o prejemu naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za iTrade.si kot za kupca. Za kupca se šteje oseba, ki razpolaga z navedenimi podatki ob oddaji naročila. Kasnejše spremembe podatkov o strankah niso možne. Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku iTrade.si.
iTrade.si ponuja naslednje načine plačila:
Po dostavi naročenih artiklov se na e-naslov kupca pošlje tudi račun v PDF obliki. Na računu je razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan pred oddajo naročila preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete možnost račun podjetja in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že kupili za podjetje, ga preprosto izberite iz svojega arhiva. Če želite poslovni račun, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnosti odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogoča vračilo dostavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Navedene pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za pravne osebe vračilo ni možno. Za nakupe pravnih oseb veljajo tudi Splošni pogoji iTrade.si, več o možnostih vračila v okviru garancijskih pogojev.
Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da najkasneje v štirinajstih dneh od prevzema blaga na info@itrade.si obvestijo, da odstopajo od pogodbe/nakupa. Navesti morate razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega naročila na naš naslov v odstopnem roku (14 dni) se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe/nakupa. Če kupec odstopi od pogodbe/nakupa s sporočilom na info@itrade.si, mora prejeto blago vrniti na naš naslov v roku 30 dni od sporočila. iTrade.si bo znesek prejetega plačila za vrnjeno blago nakazal na TRR kupca v treh dneh po prejemu vrnjenega blaga. Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in po možnosti v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, poškodovano ali izgubljeno brez krivde kupca. Stroške vračila blaga plača kupec.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija velja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo garancije se nahaja __. Podatki o garanciji so navedeni tudi na predstavitveni strani artikla. Če podatka o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira iTrade.si, ki bo zagotovil ažurne podatke.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti pregled artikla. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po preteku dveh let od izročitve artikla. Šteje se, da je napaka na blagu obstajala že ob dostavi, če se pojavi v šestih mesecih od dostave. Potrošnik, ki je prodajalca pravilno obvestil o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
Kdaj je napaka resnična?
Kako preveriti ustreznost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako deluje dejanska napaka?
Kupec nas mora v zakonsko določenem roku obvestiti o morebitni stvarni napaki in jo podrobno opisati ter nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja __. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot pogojev spletne trgovine. Kljub stalni skrbi za ažurnost in pravilnost objavljenih gradiv so na spletnem mestu možne vsebinske napake, za katere ne prevzemamo nobene odgovornosti. Trudimo se ponuditi najboljše fotografije prodanih artiklov, vendar naj bodo fotografije simbolične.
Objavljena vsebina je last iTrade Online d.o.o. oziroma ima izdajatelj soglasje avtorja. Prepovedano je kakršno koli kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in distribucija brez vednosti iTrade Online d.o.o.
Hvala za naročanje!
Ta e-pošta je bila registrirana!
Izdelek | SKU | Opis | Zbirka | Razpoložljivost | tip izdelka | Druge podrobnosti |
---|